The Food Project

• Categoria: Café da manhã
  • Data: MAR 2017
  • Local: Colégio Acadêmico-Villas
  • Fotos do Evento: Click aqui.
The Food Project

Lesson in the classroom can become mundane, and lose student’s interest. We educators introduce lessons in the formo f projects, students are given the ability to demonstrate their knowledge on the topic at hand in many creayive ways, which will keep them engaged in a daily lesson. It also involves group work and communicating with students and people outside of the classroom. This Food Project is about getting students improving their foreing language using vocabular of food. El proyecto tiene la finalidade de vivenciar los aspectos culturales de cada localidad. Los alunos lo presentan, expressando-se em los respectivos idiomas: inglés y espanõl; les encanta! Estas tareas son útiles para mejorar sus conocimientos em la lengua extranjera, poniendo competências y habilidades em práctica. Salie del convencional les despierta el interis! Además, la práctica jamás se olvida. O projeto tem a finalidade de vivenciar os aspectos culturais de cada localidade. Os alunos apresentam o projeto expressando-se nos respectivos idiomas: inglês e espanhol. Eles adoram! Estas atividades são úteis para melhorar seus conhecimentos na língua estrangeira, praticando competências e habilidades. Sair do convencional desperta o interesse deles. Além disso, a prática jamais se esquece.

Equipe Pedagógica